недеља, 20. октобар 2013.

Леукеове Интриге (Lokis Renkespill) II

Леукеове Интриге (Lokis Renkespill) II

Варг Викернес
Јуче, у четвртак, судија је одложио суђење против мене за јун 2014. То је урадио због тога што га је мој адвокат, г. Фрејсинет, тако замолио, зато што је тек у понедељак примио више од 900 докумената везаних за случај. Г. Фрејсинет је имао три дана да припреми случај са више од 900 докумената, што наравно није ни приблишно довољно.
Да ли је ово велика бомба или само бала сена? Хајде да питамо DCRI….
IMG_6763
Очигледно је то да г. Фрејсинет није примио ова документа на време, због тога што је “друга страна” желела да саботира нашу одбрану. Он је документа затражио у августу, када је медијима било речено (не мом адвокату или мени) да ћу изаћи пред суд 17-тог октобра и на крају – крајем септембра, мислим – после бројних телефонских позива и писама, послали су писмо (које сам примио 8 дана пошто је написано…) у коме захтевају да им се пошаљу поштанске марке за слање докумената. На крају је г. Фрејсинет морао лично да пошаље марке поштом (претпостављам да, из разлога што је француска економија много пропатила под социјалистичком владавином г. Холанда, француски правни систем, по први пут у историји, не може себи да приушти да пошаље писмо…). У понедељак је коначно добио писмо са CD-rom-ом са доказима, после још једног телефонског позива у петак. Тада је почео процес штампања ових докумената итд.
Многи од вас се питају које доказе имају против мене. И ја сам се то исто питао, од краја августа до средине октобра…
Да ли градим бункер, као припрему оружане побуне, или је то само темељ? Хајде да питамо DCRI…
IMG_0939
***
Суђење 17-тог октобра је била велика победа за нас, због тога што је судија саслушао аргументе г. Фрејсинета, а то је уништило њихов покушај да ме нападну док ми је гард спуштен, лажним доказима. То је уништило шансу г. Валса да ме избаци из Француске у скорије време. Подршка људи који су се појавили (касније нешто више о томе…) је била песница у лице медија и власти – који се обоје труде да ме представе као непожељан елемент у Француској и као недобродошлог госта.
HailaR Leuke!
Шта је ово? Да ли су ово ровови на Варговом и Марином имању? И ко је овај кадет? Хајде да питамо DCRI….IMG_8003
Изгледа да им је пропао и покушај да натерају добре Французе из регије у којој живим да кажу нешто негативно о мени:
Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар