недеља, 20. октобар 2013.

Леукеове Интриге (Lokis Renkespill) I

Леукеове Интриге (Lokis Renkespill) I

Варг Викернес
Као прво, хајде да расчистимо неке ствари:
I. Истрага француске тајне полиције је доказала да је тврдња да сам имао контакт са ционистичким екстремистом и масовним убицом г. Брејвиком и да сам примио његов безвредни манифест, нетачна. Француској полицији је требало око 5 минута да то утврди као чињеницу, а то су могли да ураде и пре него што су пуцњима из пушака пробили моја улазна врата, 16-тог јула 2013., при чему су на смрт преплашили наше троје деце (наравно, ово није била жеља политичара социјалиста који стоје иза овог терористичког напада), која су грађани Француске.
Па зашто онда водећи медији и даље тврде да сам примио његов “манифест”?
II. Сваком са троцифреним КИ, способношћу читања и приступом интернету, требало би да буде јасно то да ја – европски паган – немам ништа заједничко за г. Брејвиком, који је циониста, хришћанин и масон. Могу да додам и то да је Брејвик анти-нацистички настројен, што чини да њихова трећа најомиљенија лаж изгледа још више идиотски (погледајте III. део).
Па зашто нас онда водећи медији и даље представљају као две стране истог новчића или тврде да сам “Брејвиков симпатитер”?.
III. Ја нисам нео-нациста и никада нисам био. Користио сам различите термине да опишем оно иза чега стојим, али како самог себе називам стварно је безначајно. На пример, ако се данас назовем “комунистом” то ме неће начинити комунистом; то ће само битипогрешно. Ја сам Одалиста.
Па зашто онда водећи медији и даље тврде да сам “нео-нациста”? Докле ће више да користе термин “самопрокламовани нео-нациста”?
***
Одговор је једноставан: ако истина смета њиховим интересима (а обично смета), они намећу своје лажи уместо ње. Сетите се тога пре него што начините грешку и купите њихове новине, прочитате њихове извештаје на интернету, или гледате или слушате њихове ТВ и радио емисије. Они су професионални лажови; господари пропаганде-лажи. Захтевајте истину од њих. Док је не добијете једноставно игноришите њихове лажи – или претпоставите да је све супротно од онога што кажу да је истина! HailaR WôðanaR! HailaR Leuke!
Емисија 60 минута”? Чак је и наслов лаж: обично траје 42 минута, а осталих 18 су рекламе:
New60minutes
Мајк Волас: деценијама професионални лажов (тј. “новинар/репортер”) и узор за данашње професионалне лажове:
Mike_Wallace_Interviews_1957_(4)
PS. Биће неколико делова Леукеових Интрига. Чим будем имао времена да их напишем стићи ће их још.
Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар