понедељак, 21. октобар 2013.

Ко још брине?

Ко још брине?


Варг Викернес
Па, ја бринем.
Али пре него што наставимо, мало музике.
Red_Holocaust_(Jimmy_Fell)
Ја бринем за будућност моје деце.
Ја бринем за будућност Европе.
Ја бринем за будућност европске расе/врсте.
Ја бринем за будућност европске филозофије, културе, традиција и обичаја.
Ја бринем за будућност науке.
Ја бринем за будућност људске моралности.
Ја бринем за будућност људске разноликости.
Ја бринем за будућност животиња на нашој планети.
Ја бринем за будућност зеленог растиња на нашој планети.
Ја бринем за будућност људског живота на нашој планети.
Ја бринем и све што урадим и кажем је мотивисано тим.
Ја не мрзим никог; ја само бринем и то је разлог зашто говорим против злокобног, кукавичког, лажовског, издајничког, преварантског, подлог и злог криминалног олоша који управља нашом Европом данас.
Због овога што радим, њихови лакеји по мас-медијима називају ме “нео-нацистом”… због тога што стојим на њиховом путу личног профита и моћи, злато и моћ над другим људским бићима је све о чему они брину.
Ако брините за истину, будите сигурни да подржавате људе као што сам ја. Потражите нас и видећете да нас има много. Можда желите да нас потражите и нађете пре него што завршимо као и остали који су говорили против њихСлава Дабогу!
KatynPoster-552x770
Aurum nostrum non est aurum vulgi.”
(Наше злато није као злато обичних људи.)
Mass hanging of natives by Spanish conquerors in pre-colonial times

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар