субота, 10. август 2013.

Terminus Est

Terminus Est


Сувише дуго сам драгоцене мисли Варга Викернеса делио са свима. Сваком кога сам срео говорио сам о блогу thuleanperspective.com,  да га редовно прате и науче нешто.
Схватио сам, просветљење није за сваког. Веома мали број људи је стварно почитало блог, иако су ме уверавали да их веома занима и да ће то урадити. Бацати бисере пред свиње, то ми је било на памети. Од свих пријатеља који су наводно били заинтересовани, једино је мој рођени брат почео да чита постове.

Мислио сам да што више људи буде упознато са Одализмом, веће су шансе да их победимо и преживимо. Сада сам схватио да је у овом случају стварно битан квалитет а не квантитет.
Од сада па надаље, причаћу нашу причу само онима за које мислим да су довољно вредни да је чују. За остале ово је крај! Овде се раздвајамо! Овде повлачим линију! Terminus est! Слава Сварогу!



PS. Позивам сваког ко жели да ми помогне у превођење текстова са thuleanperspective.com или има своје ауторске који се тичу сличних тема, да ме контактира на acamaslar@yahoo.com. Свака помоћ у овом смислу је више него добродошла!

Нема коментара:

Постави коментар