субота, 31. август 2013.

Писма из Содоме

Писма из Содоме

Варг Викернес


Очигледно је да новине у Француској знају пре мог адвоката и мене да ћу после свега ипак бити оптужен за ширење расизма и (према неким новинама) за оправдавање ратних злочина (?) 17-тог октобра ове године, у Паризу – једну недељу пошто ме избаце из Француске, ако „они“ спроведу своју вољу. Претпостављам да ово значи да они већ знају да неће успети са својим избацивањем. Или то или нису веома бистри. Или заправо обоје.

Нећу много говорити о начину на који ћу да се браним, ако ћу заиста бити оптужен за ово (иако сада већ можемо да претпоставимо да хоћу), али уверавам вас да сам добро припремљен за одбрану и да ћу се бранити пуном снагом. Захваљујући вашим љубазним донацијама, вероватно ћу чак и моћи да ово урадим. Наравно, добар Европљанин не треба никад да зазире од добре и праведне борбе и када видим колико њих имам на својој страни, моје срце је пуно. У добром сам расположењу и радујем се овом догађају, онолико колико и многи од вас.  Наравно, у садашњој ситуацији не могу уопште да гарантујем нашу победу али ме ово ни најмање не плаши или смањује моју одлучност да у ову борбу уђем пуном снагом. Што су веће шансе за потпуни неуспех и велике губитке, часнији је улазак у борбу.

Многе ствари сугеришу да правни систем у Француској заправо није контролисан од стране трулих политичра и њиховог прљавог новца. Видите, они који чине све што је у њиховој моћи да нанесу штету мојој породици, изгледа да су невероватно уплашени нашим изгледима за победу када користимо очигледно некорумпиран француски правни систем против њих. То је разлог што они и раде ово; покушавају да ме избаце, оптужују ме да ширим расизам итд. Они чак и противзаконито држе документа која ми омогућују да предузмем правне мере за повраћај права на поседовање оружја. Искористили су своју моћ да затворе наше банковне рачуне, наше PayPal рачуне (исто тако нас спречавају да отворимо нове рачуне) и овиме су нам одузели прилику да зарађујемо новац од продаје „ForeBears“ ДВД-ја, бар привремено. Случајеви против мене су вероватно мотивисани жељом да се исцрпе сви наши ресурси, после чега нећемо бити у могућности да предузмемо правне акције против њих, за њихове злочине против нас. Сигуран сам да они не очекују да победе у неком случају против нас. Вероватно су уплашени. И треба да буду. Предалеко су отишли и заслужују да сносе одговорност пред судом.

Верујем да ће се свима вама свидети оно што ћу да урадим, да све ово искористим у потпуности за борбу против геноцида над Европом. Ветар се окреће у нашу корист. Подигните једра, пријатељи Викинзи, широм Европе и  (користећи само легална средства, наравно) уништите Содому коју су направили, под крстом, полумесецом и Давидовом звездом, на нашем светом Паганском тлу! Слава Сварогу!

John_Martin_-_Sodom_and_Gomorrah

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар