понедељак, 22. јул 2013.

Тероризам у Француској, V део

Тероризам у Француској, V део

Варг Викернес


Постоји једно питање на које очигледно не знате одговор; зашто су тачно ухапсили моју трудну жену и мене под сумњом за тероризам?

Можемо широко да спекулишемо око овога али истина је да ја знам зашто су ово урадили. Они су ми рекли да су нас ухапсили зато што им је „неко“ рекао да сам ја био један од оних несрећних 500+ прималаца „манифеста“ Ционисте, Масона и Хришћанина, масовног-убице Андреаса Б. Брејвика, који су га примили пре његовог страшног, кукавичког злочина против анти-ционистичке социјалистичке омладине на Утоји. Француским полицајцима је било речено да је адреса на коју је примљен манифест wolfschanze, била моја имејл адреса. Према полицији, само ово (лажно) сазнање довело је до хапшења. Хм… Питам се ко им је ово рекао и зашто?

Увек можете рећи да је куповина три малокалибарске пушке (две 22 ЛР и једне 222 Ремингтон ) и сачмаре са дванеаст пуњења, од стране моје жене изазвала сумњу, али ако је тако онда би и цела рурална Француска требала да буде под сумњом, због тога што овде где ми живимо скоро свако има овакве пушке. Неко има једну, две мање од нас, сигурно, али ипак неко и једну, две више. Ако ико мисли да терористи планирају да у акцијама користе легално набављене и регистроване сачмаре и малокалибарске спортске или ловачке пушке, седме или пете категорије, онда тај није полицајац, већ вероватно потпада под неку другу, мање ласкаву категорију.

Поред овога што сам већ рекао, никад нисам видео европску фамилију, оца, трудну мајку и троје мале деце, да су некада починили било какав акт тероризма, било где.
Моја криминална прошлост је исто наведена као аргумент у корист хапшења, али да ли неко може да ми каже где је веза између убиства перверзног само-прокламованог убице у самоодбрани, зато што је хтео да те мучи до смрти и тероризма? Чак и да верујете у контрадикторне лажи „норвешких“ власти када тврде да сам се возио скоро 550 км и убио човека без доброг разлога (да, ово је званична оптужба совјетског спрдалачког суда у Ослу), морате да разумете да је корак од „убиства“ човека до тероризма веома, веома дуг и свакако редак.

(Могу само кратко да додам да они нису хтели да признају да сам деловао из самоодбране због тога што би им то уништило цео случај против мене, најпопуларинјег и најнепопуларнијег дисидента у Норвешкој у то време, али пошто нису могли да нађу ниједан разуман разлог за убиство, само су утврдили да сам га убио без доброг разлога. Зашто да не? У сваком случају, нико из „норвешке“ штампе никад није ово довео у питање. Исто тако су тврдили да сам избо човека 21 (23?) пута, а у реалности сам га убио малим џепним ножићем, који сам извукао само зато што је он покушао да посегне за (великим) ножем и убоде ме. Вероватно је већина ових рана резултат убода стаклених делова разбијене лампе на које је у једном тренутку пао, носећи само доњи веш у коме је касније и шетао около. Једна од наведених „убодних рана“ које сам ја направио је нађена на његовом табану. Добродошли у совјетску Норвешку.)
Озбиљно сумњам да ме је полиција видела као претњу због тога што сам убио човека пре 20 година – без обзира на разлог.
Коначно, спекулације везане за то да смо ухапшени јер сам охрабривао на побуну су исто тако чисто ђубре, због тога што сам у истом посту а и у  коментарима на мом блогу нагласио да никад не смемо да прекршимо закон и увек делујемо у оквирима закона наших земаља. „Никад не чините ништа илегално“, што сам често говорио је у великом конфликту са тероризмом.
Француске власти, како су рекла нама и нашим адвокатима, да су нас ухапсиле само због (лажне) везе са Брејвиком, особом са којом се снажно не слажемо по свим фундаменталним питањима. Особом коју сам више пута јавно нападао због његових кукавичких злочина, зато што презирем све иза чега он стоји и шта он представља.

Реци ми Француско, зашто се ово стварно догодило?

Моја француска жена је ухапшена, стидљива, 155 цм висока, трудна, плаве косе са три мала детета и без криминалног досијеа. Углавно су јој постављали питања која се тичу мене и мојих активности, зашто онда није позвана као сведок уместо? Реците ми то…
Одрастао сам и већину свог живота провео у совјетској Норвешкој, званој НДР (Норвешка Демократска Република), па ми нису страна злобна, политичка угњетавања, тоталитаризам, екстремизам, гоњење и терор грађана дисидената од стране државе; да ли је можда ово разлог што се толико осећам као код куће, овде у вашој новој Француској?

Совјетска Норвешка; пре свега и углавном совјетска:  

1. mai.

Француска које се сећам и обожавам:

Statue_Vercingetorix_Clermont-Ferrand

Видите Тероризам у Француској, I део  овде.

Видите Тероризам у Француској, II део  овде.

Видите Тероризам у Француској, III део  овде.

Видите Тероризам у Француској, IV део  овде.


Превео са енглеског Александар Маслар


http://thecallofthule.wordpress.com/

Нема коментара:

Постави коментар