четвртак, 11. јул 2013.

Побуна против Модерног Света

Побуна против Модерног Света

Варг Викернес


Ми живимо у свету у коме се дубоки бунари називају високим кулама, у коме се високе куле називају дубоким бунарима, у коме је ноћ дан а дан је ноћ, у коме је мржња љубав а љубав је мржња, у коме је живот смрт а смрт је живот; у коме се константно пљује, гази и злобно напада природа и све што је природно. Бурзум («тама», тј. светло) је био моја тинејџерска реакција на све ово, можда најбоље уочљива на албуму који се зове Hvis Lyset tar oss («Ако нас Светлост [тј. Тама] Узме»). Побунио сам се против модерног света – и свега у њему, због тога што је све у њему било изокренуто, изврнуто, уврнуто у нешто супротно од оног што треба да буде.

Свет је у метежу, и као што из кофе полако истиче чиста вода, наша божанска Европа се полако просипа у прљаву канализацију, где живи остатак  «човечанства». Ово је хаос, конфузија је врховни владар, у стварности ово је рат! Ипак, ми не знамо шта се дешава; нашим мушкарцима и женама, нашим дечацима и девојчицама је дато «хлеба и игара» који су им потребни да би остали у блаженом незнању – и биће им дато хлеба и игара, још више хлеба и игара, све док не постане прекасно да уопште и могу да реагују – прекасно за њих да промене ток догађаја.

Наш непријатељ је, како га ја видим, слабић, кукавица и глупак, али исто тако и труо до сржи и потпуно без икаквог осећаја части. Ја га видим као ужасно инфериорно биће, паразита неспособног да одржава свој живот без домаћина којим се храни, али исто тако и експертског лажова који нас ја навео да мислимо да је исти као ми. Да, ово је његов највећи и једини велики успех; он је успео да нас натера да мислимо да је као ми! Када бисмо препознали стварно ко је, уклонили бисмо га са врло мало труда и времена, али не препознајемо га. Сувише је добар лажов. Лагао нас је о нашој прошлости, лаже нас о нашој садашњости и нашој будућности. Чак користи своје способности да нам говори убедљиве лажи само да би нас забавио.

Видео сам његово право лице; дугачког носа, тамне коврџаве косе,   злокобног изгледа, погрешно створење које стоји иза ваших леђа са бодежом у руци, спремно да пререже ваше грло чим му окренете леђа. Он је ненадмашан у томе; убиство, подмукло, са леђа му је омиљени занат.

Ето! Показао сам вам његово лице, разоткрио га вама, али не…ви видите добро тамо где је зло а зло где је добро, он је то постигао са свим својим лажима. Направио вас је неспособним да видите или прихватите стварност, зато што само можете да видите супротно од стварности.

Ослободите се његових злокобних чини, ослободите се  овог ропства и манипулације вашег ума, отарасите се утицаја овог паразита на ваше животе – и заједно ћемо моћи да уклонимо тог паразита са његових људи-домаћина и тако спасимо Европу. Да би живели треба нам Европа, вама и мени, исто као што свакој ћелији у телу треба тело да би преживела. Без тела свака ћелија ће умрети.

Божанствена Доброта:





Паразити: 

 

 


 



Љубав није када вам је стало до сваког, већ када вам је стало до неког свог. Ако волите све, не волите никог.

Мржња није лоша, она је нешто што осећамо и треба да осећамо да бисмо осигурали сопствени опстанак када смо изложени смртоносним претњама.

Расизам није мржња према другој раси већ, углавном, љубав према својој сопственој раси и најочигледнији и најприроднији инстинкт сваке врсте на нашој планети.

Анти-расизам је самоубиство и геноцид.

Ја сам дубоко на дну, у влажној и мрачној тамници, зато што обитавам у правом Рају; европској Европи. HailaR WôðanaR !



Превео са енглеског Александар Маслар



Нема коментара:

Постави коментар