петак, 26. јул 2013.

О Екстремизму и Екстремистима

О Екстремизму и Екстремистима

Варг Викернес


Уврежено је мишљење данас да су људи попут мене екстремисти, а говоре нам наравно да је екстремизам опасан! Терају већину од нас да верујемо да су узрок скоро свих проблема данашњег света екстремисти попут мене. Ако ништа друго бар нас треба лишити права да изразимо иједан од наших одвратних, екстремних ставова…

Како ја гледам на то, ја нисам екстремиста. Када дајете све од себе да сачувате традиционалне вредности, обичаје, традиције, обреде и религију, то уопште није екстремно. Када се борите за опстанак свог континента и популације његових староседеоца, то уопште није екстремно. У ствари је много више екстремно не пружати отпор када је све што је вредно у вашем друштву под директном претњом да буде уништено и уклоњено. Оно што људи као ја представљају је умерено и нормално колико год је могуће у овој ситуацији. Током историје човечанства 99% свих људи је делило мој поглед на свет, 99% времена.

Ја верујем да је екстремно мислити да су геј бракови у реду или да је хомосексуалност савршено нормална. Верујем да је екстремно мислити да мушкарац треба да обавља посао жене а жена мушкарца. Верујем да је екстремно мислити да твоја сопствена биолошка група треба да буде хибиридизована, до толиког степена да престане да постоји. Верујем да је екстремно мислити да странци желе теби и твом народу све најбоље и да неће фаворизовати свој народ на штету твог. Верујем да је екстремно толерисати масовну имиграцију у твоју земљу и не мање масовну имиграцију људи са разних континената који су следбеници религије која јасно проповеда да је дужност њених следбеника да или да те конвертују у њихову религију или да те убију ако не успеју то. Верујем да је екстремно дозволити странцима да дођу у вашу земљу и силују ваше жене и после тога што су урадили, остану у њој. Верујем да је екстремно дозволити ционистима и интернационалистима да уништавају твоју културу, дозволити да забављају твоју децу лажима, дозволити да гаје расизам према твом народу у твојој сопственој отаџбини. Верујем да је екстремно веровати у богове са других континената. Верујем да је екстремно дозволити банкарима да праве робове од тебе и твоје деце, користећи банкарски систем да би ово постигли. Верујем да екстремно дозволити фармацеутској индустрији да трује твоју децу са „вакцинама“ које садрже живу, коју директно убризгавају у крвни систем твоје нејачи. Верујем да је екстремно дозволити држави да преузме већину образовања и узгајања твоје деце! Ти си екстремиста! Како се ти усуђујеш да мене називаш екстремистом?

Да, екстремизам је опасан! Како ја видим, екстремисти су, исто као и они који су на власти данас, луди и потпуно опасни! Толико су опасни јер су они и њихова геноцидна анти-европска политика, разлог што смо од господара Европе дошли до ситуације да се суочавамо са изумирањем на сопственом континенту за само 70 година отприлике.

Драги пријатељи и пролазници, а и драги земљаци испраних мозгова; молим вас, узмите мало времена и размислите о свему овоме поново! Молим вас придружите нам се у нашој борби за враћање у нормално стање, враћање традиционалном, здравом и одрживом начину живота. Ми нисмо ти који су екстремисти. Ми смо само они који су исклизнули кроз њихове, крвљу умрљане прсте, када су зграбили наше нације за врат да их угуше – и ми смо одолели тим екстремистима.

Ја видим ове екстремисте као добар пример опасности по наш свет;

ephod islam-london4
1217-770
Bundeskanzlerin Angela Merkel in Israel 2008
images (2)  nicolas,sarkozy,israel
large

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар