понедељак, 22. јул 2013.

Тероризам у Француској, II део

Тероризам у Француској, II део


Варг Викернес


Нажалост, био сам у притвору и раније. Заправо неколико пута. Све у свему месец дана укупно. Није уопште удобно. Само лежиш тамо, неки пут и данима, у екстремним случајевима и недељама, пре него што те пребаце у нормалан затвор и нормалну ћелију где треба да проведеш недељу или две у притвору, чекајући суђење.
У Француској ми је било допуштено да причам са адвокатом изненађујуће брзо. Он ми је рекао да сам ухапшен због „тероризма“, али изгледа да немају доказе ни било шта слично па је претпоставио да је то урађено само како би добили више времена и више легалних права везаних за наш третман.

Када ништа нису нашли у нашој изнајмљеној кући или на нашем имању што би сугерисало да моја жена и ја имамо криминалне планове, једино што им је остало било је да покушају да нас такорећи „ухвате“ да сами себе причом убацимо у невољу. Само што је изгледало да нису превише заинтересовани да нас „ухвате“. Уместо тога покушавали су да расчисте ствар. Био сам шокиран! Имајући искуства са гомилом разбојника који су познати као Норвешка криминална полиција, који нису марили за било шта друго осим да ухапсе мене и све друге без обзира на све, сада сам причао са полицајцима који су стварно радили свој посао, баш као што и нормални људи очекују и како би требало да раде. Без лажних изјава. Без намештених доказа. Без подметања илегалних предмета на наше имање. Без покушаја да изврну све што кажем тако да испаднем покварен до сржи. Без намерног погрешног схватања свега што кажем. Без покушаја да окрену Мари и мене једно против другог. Ништа, ако занемаримо неспоразум око тога шта је конфисковано и ко је био присутан када је то рађено. У исто време, локални полицајаци у Бривеу, су се понашали примерно исто тако, сви они, све време. Били су љубазни и професионални. Без урликања вулгарности ухапшеном. Без претећег понашања. Без подцењивачких осмеха или излагања поругама. Без злоупотребе моћи. Уф! Француска је стварно другачија. У том тренутку осетио сам се помало осрамоћен зато што сам Норвежанин. Можда цивилизација ипак није стигла у Норвешку, још увек.
Све је рашчишчено и веома брзо је решено да моја жена и ја нисмо имали никакве терористичке планове. Међутим, агенти из Француске унутрашње службе безбедности су радили према наређењима „са врха“ како су ми рекли, па су морали да нађу нешто што би оправдало наше хапшење, које је очигледно наређено „са врха“ и почели су да праве друге оптужнице против нас. Рецимо да ли смо одговарајући родитељи? Постављено ми је питање о камуфлажној одећи мога сина, стрељаштву и коришћења мача од стране моје ћерке на фотографијама на мом блогу.

Да ли је ово војна обука и политичка индокринација мог најстаријег сина?

IMG_5618

Да ли је ово војна обука или политичка индокринација моје двогодишње ћерке?

IMG_5665

Не?…У реду. Нисам имао појма о томе шта је пролазило кроз њихове главе приликом постављања ових питања, бар нису инсистирали да је ово била војна обука или политичка индокринација било које врсте. Дечаци воле да се играју са пиштољима играчкама у камуфлажним униформама. Дечаци воле дрвене штитове и мачеве. Воле да се играју скривања ( а камуфлажна одећа је добра за то). Дечаци воле лук и стреле, и ја сам када сам био мали. Мала двогодишња девојчица се игра са дрвеним мачем свог старијег брата. Не, то није војна обука или испирање мозга деце. То није политичка индокринација. То је савршено нормално.
„Човек на врху“, политичар наравно, ипак је хтео да ме ухвати због нечега. Нису откривени терористички планови првих 24 сата? Није откривена зла нацистичка индокринација деце после првих 48 сати? Merde! Морали су да нађу нешто друго да ми прикаче и тако продуже притвор за још 48 сати. Ипак, моја трудна жена је пуштена из притвора и успешно прошверцована напоље од стране Француске унутрашње службе безбедности, поред хорде новинара који су направили камп испред полицијске станице.

Видите Тероризам у Француској, I део  овде.

Видите Тероризам у Француској, III део  овде.

NB! Запамтите да ја немам Фејсбук профиле, дакле свако ко се претвара да је ја је преварант. Запамтите исто да је сваки Бурзум вебсајт осим burzum.org лажан, направљен од стране фанова или појединаца који ми не желе добро.

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар