среда, 11. септембар 2013.

Waltzing WargaR IV


Waltzing WargaR IV



Варг Викернес


Веома је чудно бити оптужен да сте „претња националној безбедности“ само пар недеља пошто сте били ухапшени под сумњом да планирате терористички акт. Полиција је претресла све наше ствари и није нашла апсолутно никакав доказ који би подржао било шта слично. Нису нашли ништа нелегално, ништа контраверзно, ништа што би на било који начин сугерисало да смо имали било какве криминалне планове.

Заправо, полиција је ослободила моје име свих сличних оптужби и из тог разлога су ме пустили након само 60 часова, говорећи ми да нису требали тако да поступе, шалећи се да ће „следећег пута само покуцати на врата“, наравно ни на који начин нису заиста сугерисали да ће бити следећег пута. На крају су ме чак и одвезли кући, обично то не раде. Полицајци су бар, за разлику од оних који им дају наређења, свесни да су направили смртну грешку.

Ово наравно објашњава зашто полиција није тражила моје избацивање из државе. Разлог зашто сам морао да идем на судско саслушање је чињеница да одређени политичари желе да ме избаце.

Па ако нисам заправо претња националној безбедности, што је без икакве сумње доказано од стране полицајаца као и на саслушању 10-тог септембра, чему сам онда то ја претња? Шта је то што ја радим што ме чини претењом за ове политичаре? Чега се они стварно плаше?

Мислим да се плаше истине о њима и њиховом раду, њиховој мотивацији и њиховим циљевима, а ја радим на ширењу те истине. Они се плаше мог рада на промовисању само-довољности и праве слободе; они желе да људи буду њихови робови. Они се плаше мог национализма, посебно када је комбинован са паганизмом; желе да и даље имају посебна права, као да су неки „изабран народ“, а хришћанство ће им обезбедити ову сигурну позицију, чак и када је комбиновано са национализмом. Они се плаше да ће Европљани поново почети да буду поносни и да ће пригрлити своје наслеђе ако на то буду гледали на начин на који је презентовано овде на мом блогу; они желе да сагнемо наше главе и прихватимо, чак и да славимо, сопствено уништење.

Они се плаше Одализма; једине праве алтернативе њиховој хебрејској тами. 

Слава Сварогу!


Превео са енглеског Александар Маслар






Нема коментара:

Постави коментар