среда, 11. септембар 2013.

Waltzing WargaR III

Waltzing WargaR III

Варг Викернес

Саслушање на суду је завршено и са задовољством могу да вам саопштим да је прошло јако добро за мене. Сви који су били тамо, они који су ми давали подршку као и француски репортери и новинари, су имали шансу да се увере из прве руке колико је слаб случај који тужилац има против мене.

Њихов аргумент је био да немам стално запослење, али разјаснили смо то да сам музичар, да градим кућу и да – заједно са Мари – кућно-образујем нашу децу.

Аргумент им је било и то што наша деца нису у школи, али смо разјаснили да се они кућно-образују и истакли смо извештај социјалног радника који говори то да не само да мој шестогодишњи дечак зна да чита и пише на француском језику, већ и течно говори норвешки а чак и помало енглески, бриљантан је у математици, много је испред већине деце његових година. (Због тога што не иде у школу, могу да додам.)

Све њихове аргументе у корист избацивања, разматрао је изванредни адвокат, Маитре Жулијан Фрејсинет, који урадио изванредан посао, говерећи вероватно цео сат, цепајући на комаде све аргументе тужиоца и веома добро објашњавајући какве ствари стварно јесу. До краја његовог говора мислим да је свима било јасно да немају ништа што могу да употребе против мене. Једино им је остала воља за моје избацивање. Само хтење да се неко избаци није довољно када немате никаквих разлога да то урадите.

Упркос свему овоме, када сам дошао кући, могао сам да прочитам да је АФП (Агенција Франс-Прес) направила чланак који је послала свим медијским институцијама, износећи углавном само аргументе тужилаца и представљајући случај као да је већ јасно да ћу сигурно да будем избачен. Скоро да су у потпуности игнорисали нашу одбрану, чак иако је било потпуно јасно да су у основи сви њихови болесни аргументи ништа друго до измишљене којештарије. После тога нас је звао новинар и рекао нам да је министарство унутрашњих послова изгледа искористило сву своју моћ да представи овај случај у њихову корист. Очигледно је да ћу бити избачен, без обзира на све, а само желе да манипулишу јавним мишљењем у своју корист, вероватно да би смањили штету коју ће све ово нанети њиховој репутацији.

Могу да додам да АФП наставља да понавља лаж да сам позван на суђење 17-тог октобра. Понављам да још увек нисам званично оптужен за било шта.

На сву срећу, постоје многи француски новинари и репортери који су сити интрига и злоупотребе моћи од стране министарства унутрашњих послова и они ће да дати све од себе да узврате ударац њиховим медијским нападима. Рекли су нам да ће покушати да изнесу истину француском народу, наравно да ћемо дати све од себе да им помогнемо да нам помогну – а радећи то сви ћемо помоћи Француској. У даним који следе видећемо како ће се све ово одвијати.

Слава Сварогу!

Слике на којима радим, ров који сам направио за темељ наше гараже/куће, ограда коју сам направио, капија коју сам направио и малтер од камена који сам исто тако направио. Иза моје ћерке можете видети материјал за планирану гаражу/кућу. Ко зна, могуће је да према некима очигледно планирам велики терористички напад?…
PS. Све ове фотографије су објављене на Thulean Perspective и раније 16-тог јула, ове године.
IMG_7143
IMG_0939
IMG_7397
IMG_8024

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар