среда, 11. септембар 2013.

Waltzing WargaR II

Waltzing WargaR II


Варг Викернес


Не треба ником да преставља изненађење то што још увек нисам званично оптужен ни за шта овде у Француској; ни за „говор мржње“, ни за „оправдавање ратних злочина“, ни за било шта слично. Претпостављам да је медијима важније да створе утисак у јавности да сам оптужен или да ћу бар да будем оптужен, него правном систему да ме стварно тужи. Новинари и репортери су део система који даје све од себе да терором натера праве Европљане на покорност и ћутање, а у ствари немају толико моћи колико би желели да верујемо да имају. Због тога морају у јавност да пласирају лажи и натерају народ да верује да је веома опасно говорити против њих, док у реалности није тако.

Верујем да се претварају да ћу бити оптужен због тога што се плаше онога шта ће се догодити 10-тог септембра ове године, у 9:30, у Salle de la bibliotheqe,Tribunal de grande instance de BriveBoulevard du Marechal Lyautey19312 Brive la Gaillarde, у претресу отвореном за јавност. Овим они желе да скрену пажњу са случаја и побрину се да нико не дође да ме подржи или покрије овај догађај, исто тако и да ме демонизују пре суђења у Бриву.

Зашто још увек нисам опужен?
Зато што нисам прекршио ниједан закон.
Видите, администратор burzum.org је неко други, па ни у ком случају не могу да будем одговоран за било шта што се налази на том сајту. А рећи ћу вам, чак и да сам администратор тог сајта, сервер на ком се налази burzum.org је у Русији и самим тим се дефинише као руски сајт и подлеже руском закону.

Сервер блога Thulean Perspective се налази у САД и тиме потпада под америчке медије који су под америчким законима, а у САД они заправо имају слободу говора – а ја сам био довољно мудар да искористим ту предност објављујући своје постове на серверу који се налази у САД (…).

Исто тако можемо да прочитамо у „француској“ штампи, која је према мом сазнању углавном у јеврејском власништву, да ће као доказ против мене да користе материјал који су нашли у мом рачунару. Ове је наравно апсолутна глупост; оно што имам на мом рачунару је комплетно ирелевантно у овом контексту и наравно да не може да се искористи против мене, без обзира да ли сам ширио „мржњу према другим расама“ или не. Мој рачунар је моја лична својина; материјал на њему није јаван.
Сваки новинар са троцифреним коефицијентом интелигенције разуме ће ово, али уместо тога да указују на ову заблуду они обмањују јавност да ће ово стварно да буде коришћено против мене. *Фуј*
Када сам овде у Француској, веома строго се придржавам француских закона. Иако себи дајем за право да се слободније понашам у мојој домовини Норвешкој, овде немам ту слободу. Овде сам само гост и веома водим рачуна како бих био сигурам да не прекршим ниједан француски закон – као што би наравно и остали гости, који су овде, требало да раде (и надам се да „омладина“ у предграђима ради то).

Уистину, током живота у Француској примио сам једну казну за прекорачење брзине, за вожњу од 95 км/ч у Оверњи где је ограничење 90 км/ч. Веома ме је срамота због овога и наравно да немам оправдање али обично веома водим рачуна да не возим пребрзо када сам овде (за разлику од многих Француза…). Као што сам рекао; ја сам овде само гост и чак и ако се домаћину куће могу опростити његове навике, нпр. подизање ногу на сто када гледа ТВ или нешто слично, то је за госте једноставно неодопустиво. Како ја то видим, гост има посебну одговорност да се понаша у складу са правилима домаћина.

Моја деца су Французи, ово је њихова домовина, али ја сам само скандинавски гост и понашам се као гост. Па када је ширење истине о бројним стварима забрањено у Француској, ја то радим у САД или преко руског администратора у Русији. Никада не бих радио нешто тако у Француској.

Могу да додам и то да се не обраћам посебно француском народу. Пишем на енглеском и око половина од свих посетиоца мог блога су Американци; остатак европског света (углавном) чини другу половину. Сада, ово се доста променило после 16-тог јула ове године, када је интересовање за мој блог експлодирало широм европског света, као резултат нечега што ја нисам урадио.  За ово сви можемо да се захвалимо г. Валсу. А ја још увек говорим енлески, публици која говори енглески, на америчком блогу.

Па…ово може да објасни зашто још увек нисам ни за шта оптужен, а ако уопште и будем био оптужен, зашто нећу моћи да будем осуђен.

Ако икада будем избачен, ја ћу наравно да наставим свој посао ширење истине, јачим интензитетом него икада. После свега, у Норвешкој и ја могу да ставим ноге на сто и будем мање опрезан у ономе што радим или говорим. После свега, тамо сам код куће а не гост.
HailaR Furasitan!

PS. Furasitan је прото-нордијска реконструкција нордијског имена Forseti, скандинавског божанства Правде.

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар