среда, 11. септембар 2013.

Waltzing WargaR I

Waltzing WargaR I

Варг Викернес


Као што неки од вас већ знају, у уторак у Брив ла Гаљарду појавићу се на суду, пошто се води случај за моје избацивање из Француске. Сада сам видео доказе које ће да користе против мене и могу да кажем да су у најмању руку чудни. Изгледа да су одустали од првобитног случаја против мене и уместо тога су се фокусирали на то да сам „претња националној безбедности Француске“. Претпостављам због тога што као Норвежанин који је ожењен са Францускињом више од 4 године, са троје (ускоро четворо) француске деце,  не могу да будем избачен под било којим другим околностима.

Овај процес није инициран од стране француске полиције услед било какве стварне ситуације везане са мном. Не, он је инициран од стране г. Велса лично! Сада знамо ово засигурно, као и да сви „докази“ долазе директно из његове канцеларије.

Разлог због кога министар унутрашњих послова ради ово, како можемо да претпоставимо, је тај што моја жена и ја предузимамо правне акције за враћање наших права и слобода, како бисмо били сигурни да ће правда победити. Они очигледно то не желе. Из неког разлога, јавна слижба која је задужена за документа у оваквим случајевима, одбија да преда нама или нашем адвокату документа која су потребна да бисмо их тужили. Ово нас неће зауставити али ће одложити ствари на неко време, евентуално ће бити приморани да нам предају документа; а биће посебно згодно за г. Валсово одељење ако будем избачен пре него што добијемо ове папире. Отуда  случај мог изабцивања…

Да; ја нисам претња за „националну безбедност“ Француске. Ја сам само проблем г. Валсу, због тога што је начинио смртну грешку када је 16-тог јула ове године злоупотребио своју моћ и послао иначе примерну француску полицију да терорише моју фамилију и траумира нашу децу, све због његовог личног интереса, не би ли скренуо пажњу француске популације са многих правих пробема, који су присутни овде у Француској (због политичар као што је г. Валс, могу да додам). Исто тако, виђен сам као проблем и од стране других масона, циониста, јудео-хришћана и осталих који активно раде на уништењу Европе, због тога што говорим против њиховог геноцидног рада. Ја нисам претња националној безбедности Француске.

Није ме изненедило да су неки од „доказа“ који ће да користе против мене потпуно нови (због тога што су произведени за овај процес), па нико од вас није за њих чуо раније (чак ни ја нисам…). Када  будете чули ове лажи , надам се да ћете имати на уму то да би чули за њих и раније да су биле истините (не постоји ни једна једина негативна чињеница о мени на овом свету, која није развлачена до крајности од стране медија и других мојих непријатеља). Бар знам да ће норвешки новинари и репортери (и сви који су вољни да провере бар и на Википедији) знати, када буду чули неке ствари које су изречене на суду, да оне уопште нису истините, али остаје да видимо да ли ће они ово саопштити својим читаоцима и гледаоцима – или уопште неће известити о овом случају. Можда неће желети. Ово није добра реклама за масоне, ционисте, јудео-хришћане и остале анти-европске власнике…

Добра ствар у свему овоме је наравно то, да када буду морали да произведу доказе који ће им помоћи да нађу изговор за моје избацивање, свима ће бити јасно да они немају ни један прави разлог за то.

Што се тиче правног система Француске, нисам забринут. Међутим, француске судије нису они који одлучују о овом случају. Они ће само да дају правни савет особи које ће да одлучи да ли ћу или не да будем избачен из Француске.

…а та је особа очигледно г. Валс лично.

Пожелите ми срећу. Можда ће ми требати…

HailaR Furasitan!

Аутор Dawid Leśniak:

Open Court

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар