субота, 28. септембар 2013.

Ово изгледа Лоше

Ово изгледа Лоше

Варг Викернес
Због овог поста, данас сам добио мејл, из драге Финске, који садржи следећу слику:
nordic metal 001
То је слика из књижице CD-а под називом „Nordic Metal – A Tribute to Euronymous“, који је очигледно издат од стране Necropolis Records, 1997.
Овај текст пун мржње је написао Tony Särkkä, пола-Финац пола-Циганин, ментални пацијент и метал музичар, који је у то време живео у Шведској. Он је желео да буде Еуронимусов пријатељ и потписао је за његову издвачку кућу DSP.
Tony Särkkä, надимак „То“ (енг. „It“), на фотографији (стоји десно):
15742_photo 
„То“:
IT ABRUPTUM
IT-12943 (1)
Еуронимус је очигледно искористио своју издавачку кућу да би манипулисао овим јадницима који су желели да му буду пријатељи, обећавајући да ће бити „бенд број један“ у DSP и ласкајући им („имам велике планове за ваш бенд“) итд. Ово је очигледно урадио и Tony Särkki и његовом бенду, не би ли их натерао да ме „ухвате“ за њега.
Еуронимус:
600full-euronymous
Euronymous+helveteeeeee
Могу да додам да је Еуронимус ширио галсине да сам спалио неколико различитих цркава, да бих промовисао свој бенд (очигледно одличан маркетиншки трик у одређеним жанровима…), који је био при његовој издавачкој кући. Један од разлога због којих је постао непријатељски настројен према мени је тај што сам хтео да напустим DSP и потпишем за другу кућу (не само због тога што је Еуронимус био потпуно неспособан) – што је очигледно из садржаја ове књижице. Он ме је видео као „издајника“, после „свега што је учинио за мене“ (тј. издао један албум и ширио галсине да сам спалио цркве…). Да, могу и да додам да и нисам потписао уговор за његову кућу, у питању је био усмени договор, што објашњава зашто је толико желео да потпишем уговор пре него што би ме убио, или средио да ме убију. Планирао је да ме убије и да уради исто што је урадио са „Dead“-ом, да ме прикаже на начин на који је он желео и то искористи за личну добит. Мртви уметници продају више плоча од оних који су живи.
Као што видите, моја тврдња да је Еуронимос имао злобне планове у вези са мном, није нешто што сам измислио. Оно што је чудно је да је овај албум, штампан и продат у хиљадама примерака, никада никога није натерао да схвати да сам у праву све време. Чудно, зар не? Зашто норвешка штампа никада није ово разматрала, питам се? Због тога што подржава моју верзију – уосталом као и сви други прави докази у овом случају.
PS. Уклонио сам доста коментара са овог пооста (укључујући и многе сопствене…), да бих направио део за коментаре више…кориснијим. :-/
Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар