субота, 28. септембар 2013.

Fama crescit eundo

Многи одбацују мене и све што кажем на основу тога што сам „убица“.
Као што је некима од вас већ познато, 1994. сам осуђен од стране лажног суда, подржаног војском новинара који су демонизовали и извртали мој лик и све оно иза чега сам стајао (и још увек стојим). Ништа од онога што је тужитељ изговорио није било довођено у питање, било од стране новинара, било од стране мог адвоката. Сви су радили у сагласности како би ме се дочепали. Изгледало је као да следе сценарио и резултат случаја је био изненађујућ отприлике као завршетак просечног холивудског филма.
Током целог процеса, мој адвокат није поставио ни једно једино критичко питање било ком сведоку, чак и када сам ја тражио да то уради. Он је активно саботирао моју одбрану! Чак је и покушао да натера двоје психијатара да ме етикетирају као умно поремећеног, мада је у овоме био бедно неуспешан: обоје су рекли да немам и никад нисам имао никакве знакове поремећености. Да је у овоме успео, добио бих 21 годину затвора и до 30 година психијатријске неге (у пракси до 30 додатних година затвора, са присилним узимањем лекова!). „Природно“, војска новинара није доводила његов рад у питање ни што се овога тиче и само су наставили са спровођењем свога плана да ме претворе у баука (нешто што су веома успешно урадили).
„Продаја карата, како могу да вам помогнем?“
„Желео бих да резервишем авионску карту од Тромсеа до Осла.“
(бла бла бла о детаљима).
„Како гласи ваше име?“
„Варг Викернес.“
 „ (… .).“
bogeyman
На првом месту, зашто би питање о мом разуму и било постављано? Из истог разлога из кога је овај исти режим гонио Кнута Хамсуна, после Другог светског рата (преведите са Гугл преводиоцем чланак на норвешком, уместо да прочитате онај на енглеском. Последњи не говори ништа о овоме). Они једноставно нису желели да поверују да особа са здравим разумом може да буде толико против њиховог екстремистичког режима. Они не желе да народ разуме да је могуће чак и то да неко буде и интелигентан и нормалан икритичан према њиховом систему, у исто време. „Норвешка је најбоља земља на свету! Демократија је најбољи систем на свету! Мораш да будеш болестан или барем ретардиран да се не слажеш са овим!“ Они ће чак и покушати да те представе као жртву ако се на слажеш са њима: „Сироти човек, толико је у заблуди, толико ретардиран и неук.“ А хришћани ће додати: „Морамо да се молимо за њега!
Све ово никоме не треба да представља изненађење. Давање дијагнозе непријатељима државе је било прилично уобичајено у марксистичким режимима, као што су били они у ДДР-у или СССР-у и наравно у послератној Норвешкој. Оно што треба да вас изненади је то што са мном нису успели то да ураде. (Иако новине у Норвешкој још увек покушавају.) Извештај двоје психијатара -  једног јеврејског масона и бившег робијаша из Аушвица и другог самопрокламованог комунисте – су били уствари (претпостављам и за марксистички режим изненађујуће) веома у корист мене и мојих менталних способности. Једина „лоша“ ствар коју су имали да кажу је та да немам „довољно развијене хришћанске вредности“ (наравно да немам; ја имам паганске вредности!).
Клеветање „норвешких“ новина никада и није престало. Од 1993. па све до данас, они су снажно радили на ширењу лажи и лажних чињеница и престајали су са својим писањем само онда када је било нешто позитивно да се каже о мени. Тада би се претварали да не постојим. Нпр. када сам ухапшен због „тероризма“, сви су ме злобно нападали више од недељу дана, али каданисам избачен из Француске била је потпуна тишина. Ни једна једина реч није изговорена о овом случају у „норвешким“ новинама; то би било у моју корист, па зашто би то радили?
Хајде да се вратимо на „убиство“ за које сам осуђен. Деловао сам из самоодбране, када је криминалац и самопрокламовани сатаниста и комуниста планирао да ме мучи до смрти и на крају ме и напао, када сам му пришао да му кажем да ме пусти на миру.
Кажете да ми не верујете. Онда пустите да вам пријатељи „жртве убиства“ саопште ову истину, овде.
Мој пријатељ из детињства који је служио у Норвешким специјалним јединицама у Авганистану, заправо неколико пута, рекао ми је да је једина разлика између онога што сам ја урадио и онога што они раде у Авганистану та да сам отишао у затвор зобг тога а они су добили медаље.
Ако не желите да будете наклони према мени, молим вас нађите прави разлог за то. Ако се не слажете са ониме што говорим, молим вас нађите прави разлог и за то. Немојте да користите марксистичку пропаганду лажи норвешког режима, лажи произведене у њиховој пропагандној машинерији (познатијој као „медији“). Ако желите да мрзите убице, само напред, мрзите праве убице; рецимо Карла Великог за убиство око 4.500 ненаоуружаних саксонских паганских поглавица. Мрзите Јулија Цезара због тога што је наредио својим трупама да убију до 1.000.000 Гала, од којих су многи били жене и деца, у Галским ратовима, само због тога што је требао још ратног плена да би платио своје дугове неким зеленашима.
Siege-alesia-vercingetorix-jules-cesar        
Они који ме представљају као убицу, раде то због тога што немају боље аргументе и не желе да дискутују о питањима о који говорим зато што их игноришу, праве се да не постоје. Представљају ме на овај начин зато што говорим истину, а они немају одбрану од тога. Никаква количина њихове таме не може да угаси ниједно светло! Слава Сварогу!
Zerstörung_der_Irminsaule_durch_Karl_den_Großen_by_Heinrich_Leutemann
Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар