уторак, 24. септембар 2013.

Октобарски Процес

Октобарски Процес


Варг Викернес


Коначно је и званично; после свега, ићи ћу на суд у Паризу, 17-тог октобра ове године, оптужен за „изазивање расне и религиозне мржње“ и из неког чудног разлога и за „оправдавање ратних злочина и злочина против човечности“. Ово последње је веома озбиљна оптужба, са максималном казном затвора од 5 година и новчаном од 45.000 евра. Детаљи оптужби су до неког степена нејасни и нећу рећи ниште више о мојој планираној одбрани.

Ипак, пре свега да вас подсетим на чињеницу да су брутално ухапсили и моју жену и мене, без доброг разлога! Нису имали доказа против нас и никакав легалан разлог да ово ураде!

Надаље, желео бих да вас подсетим на чињеницу да су покушали и да ме избаце, без доброг разлога. Судски систем Француске је рекао то исто; није било разлога за моје избацивање из Француске, а ипак су покушали то да ураде.

Овог пута није другачије: немају разлог да ме оптужбе било за шта, нисам прекршио ниједан француски закон! Како ја то видим, ово је само трећи део терористичке кампање социјалистичке владе против мене и моје фамилије, мотивисан, како се чини, њиховим очигледним непоштовањем слободе говора и индивидуалних слобода мишљења и мржњом према сваком ко се не слаже са њима и ко ради против њихових геноцидних циљева.

Због свега овога ипак нећемо склонити дугме за донирање (планирали смо, зато што смо мислили да неће бити још тужби), због тога што ми још увек треба помоћ да платим адвоката.
Надам се да ћемо се онда видети у Паризу, 17-тог октобра ове године, у Tribunal Correctionnel de Paris 1er (75055), 4 Boulevard du Palais, 17 ème chambre correctionelle, salle 17 ème chambre, у 13 и 30.
Слава Сварогу!

Kafka_Der_Prozess_1925

Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар