субота, 28. септембар 2013.

Друштво Специјализованих Робова

Друштво Специјализованих Робова

Варг Викернес


Где год да кренемо, где год да погледамо, окружени смо професионалцима. Електричарима, Зидарима. Аутомеханичарима. Молерима. Столарима. Архитектама. Итд.

Наше друштво је постало веома специјализовано. Већина од нас зна да ради само једну ствар, обучавани смо да извршавамо добро само једну врсту задатака.

Шта ће се онда десити када ово друштво буде пропало? Сви ћемо бити препуштени самима себи, бићемо приморани да све обављамо сами. Све. Неки од нас ће бити те среће да имају за првог комшију сељака, или аутомеханичара, или војника, али они који буду завршили са компјутерским програмером или фризером су стварно, стварно препуштени самима себи…

Ја сам музичар, писац и дизајнер игара, али сам благословен реалним знањем; за већину ствари заправо нам не треба професионалац. Можемо да их урадимо сами. За џабе. Користећи само здрав разум, а ако то не успе: изгуглајте. (Сада, у ситуацији када се борите за опстанак тешко ћете моћи да гуглате, али за сада можемо.)

Тако да када је ветробран на мојим омиљеним колима сломљен (случајно, ја сам га сломио…), одлучио сам да га сам поправим. Мој ауто је редак, УАЗ 469б из СССР-а, па сам отишао код стаклара и наручио четири стакла (два за кола, два за резервне делове за будуће). Ово ме је коштало само око 150 евра. Такође сам наручио нови гумени оквир из Немачке, који је коштао веома мало. Затим сам купио мало вазелина и најлонски канап, дебљине 4мм. Речено ми је, а и читао сам, да је ово тешко, па се нисам превише радовао овом послу…

Рам за ветробран, без стакла:

IMG_9496

Стакло са гуменим рамом (на столу за ручавање…):

IMG_9498

Мазање гуменог рама вазелином, да би га лакше причврстили на челични рам:

IMG_9500

Мазање челичног рама вазелином ради исте сврхе:

IMG_9505

Стављање најлонског канапа у гумени оквир:

IMG_9510

IMG_9511

IMG_9513

Стављање стакла са гуменим оквиром у челични оквир и лагано извлачење канапа да би ставили стакло (уз малу помоћ моје трудне жене):


IMG_9514
IMG_9517
IMG_9519
Резултат, после монтирања на кола и враћања брисача и платнене цираде:
IMG_9525
IMG_9521
IMG_9520
За све што мислите да не можете да урадите сами, вероватно можете. Само су вас натерали да мислите да не можете, да би осигурали лојалност њиховом робовласничком систему – и да осигурали то да останете на вашем месту друштвеног роба који служи њиховим интересима, само њима и њиховим интересима. Ослободите се тако што ћете се ослободити ваше зависности од плаћених услуга других! Слава Сварогу!
PS. Мада да нисам случајно сломио стакло све ово би ме коштало много мање времена и енергије…
Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар