среда, 11. септембар 2013.

Чежња

Чежња

Варг Викернес


Пре свега мало одговарајуће музике.

Као што неки од вас могу да схвате, недостаје ми Норвешка. Не данашња Норвешка. Чак ни Норвешка у којој сам одрастао. Недостаје ми Норвешка каква је некада била, много пре него што сам се родио.

Како да ми недостаје нешто што нисам познавао, рећи ћете? Зашто мислиите да нисам познавао древну Норвешку? Био сам тамо и то сећање је сачувао у мојој крви и мом духу. Моји преци су хиљадама година сви Скандинавци.

Да, исто тако ми недостају и древна Данска и древна Шведска. И тамо сам био. Ја нисам само Норвежанин, имам и данске и шведске претке. Скандинавија (*Skanþin-awjo; “Skanþe’s land by the sea”) је моја домовина, моја колевка, моја нада, моја љубав и мој понос. И мој гроб, надам се.

Скандинавија и Европа које је део, су моја једина мотивација за моје говорне нападе против интернационализма и изопачених интернационалиста. Не мрзим никога. Само волим оно што је моје, када је неопходно и по цену онога што то није.

Ако сам икада агресиван и неучтив, немилосрдан, можда чак и окрутан, сада знате зашто. Издржите са мном; ја се борим за корење дрвета које ме храни и одржава ме живим.
Хвала вам на вашој пажњи.

HailaR Skanþe!

vikingwarrior
Превео са енглеског Александар Маслар

Нема коментара:

Постави коментар