недеља, 22. јун 2014.

Money, money, money!

Money, money, money!


Варг Викернес
Изворни текст 

Многи ми постављају питања о томе како то да француски правни систем заиста функционише и веома снажно реагују на чињеницу да су SOS Racism и LICRA биле пристуне као трећа страна и биле у могућности да се залажу за моју осуду, да траже од судије финансијску компензацију, директно од мене ка њима, ако се нађе да сам крив.

Ово наравно некима звучи потпуно апсурдно и није лако да се разуме, али Французи са којима сам разговара, објаснили су ми да ове организације функционишу на овакав начин, дозвољено им је да раде на тај начин, како би обезбедили то да сви који им се супроставе буду финансијски уништени и приморани да их финансирају. “Расизам” Француза (или других које имају прилику да туже), по Французима са којима сам разговарао, постао је њихов извор прихода, што користе колико год могу.

Нико у Француској (или било где другде) није поднео жалбу против блога Тулеанске Перспективе, а случај против мене је почео чисто због иницијативе политичара у Паризу и дошао је као резултат њиховог илегалног хапшења моје жене и мене, у јулу прошле године. Када су SOS Racism и LICRA чуле за ово, заскочиле су шансу да крену на суд и траже компензацију од мене, због тога што сам, према њима, саботирао њихове напоре да расно помешају француски народ.
Да, нисте погрешно разумели шта сам написао: адвокат који је представљао LICRA организацију (“Међународну Лига против Расизма и Антисемитизма”) 3. јуна на суду, рекао је, како смо ја и други који су били присутни разумели, да организација коју представља ради на на томе да комплетно расно помеша француску популацију, на циљу који желе да постигну већ 50 година, а мој рад, који је према њима “веома ефектно оружје”, блог Тулеанске Перспективе, направио је њихов посао много тежим. Рекао је и да зарађујем паре, тако што ширим “расизам” путем овог блога (иако сам заправо драматично снизио приходе, у односу на период пре него што сам почео са радом на блогу, што суд и зна). Према њему, због мене сада морају да потроше више новца и више времена да би достигли свој циљ. Тако да бих требао да им платим 5000 евра, као неку врсту компензације… и још 5000 еура које је тужилац захтевао да платим француској држави, као део казне – ако се нађе да сам крив.
Нећу да дискутујем о томе зашто је организацијама, чији је заједнички циљ, бар како ја схватам, да се народ Француске изложи ономе што међународно право сматра геноцидом, (посебно обратите пажњу на одељак “ц”, али и на “б” и “д”), дозвољено да постоје (у самој Француској!). Нити ћу да дискутујем о томе зашто изгледа постоји сагласност да је њихов рад легитиман. Нити ћу да дискутујем о томе ко стоји иза ових организација, али вас охрабрујем да сами истражите ово питање.

Према Конвенцији о спречавању и кажњавању злочина геноцида, одељак II, геноцид је:

…сваки од следећих дела, почињених са намером да се уништи, цела или део, националне, етничке, расне или религијске групе, као такве:
(а) Убијање припадника групе;
(б) Изазивање озбиљних менталних или физичких повреда припадницима групе;
(в) Намеран утицај на животне услове групе, са намером да се постигне њено физичко уништење, у целости или делимично;
(г) Примена мера за спречавање рађања унутар групе;
(д) Прислино премештање деце у другу групу.
Као што је објашњено овде, докази који су коришћени против мене, састављени су од принтскринова, али могу да додам да је ту било и неколико других произведених доказа, у којима су прави постови са Тулеанске Перспективе модификовани од стране “анонимних” појединаца, а затим тужиоцу представљени као прави ТП постови (и затим представљени суду у облику принтскринова…).
Cui bono?

Видео снимци у вези са овом темом, овде и овде.

Пост у вези са овом темом, овде.


http://thecallofthule.wordpress.com/2014/06/05/%D1%88%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D1%88%D0%B5%D0%BA%D0%B5%D0%BB/

Нема коментара:

Постави коментар