недеља, 22. јун 2014.

Опсада Суднице #17

Опсада Суднице #17

Варг Викернес
Изворни текст
 
Као што неки од вас већ знају, јуче сам вио на суду у Паризу и био под нападом тужиоца, адвоката LICRA организације (“Међународна Лига против Расизма и Антисемитизма”) и адвоката франсуског SOS Racism-а, који су указивали на различите принтскринове приписане мени и мом блогу. Мој адвокат их је информисао да принтскринови нису довољан доказ на суду.
Блог Тулеанске Перспективе је стандардан бесплатан блог WordPress-а, који свако може да ископира за неколико минута (користећи исти стандардни блог, са истим подешавањима, копирајући и користећи слике са мог блога) и затим ископира адресу мог сајта и замени је са сопственом адресом у траци за адресе свог претраживача – а затим направи принтскрин свега тога. Веома је лако направити лажне чланке, који изгледају да сам их написао ја, на мом блогу.
Који од ових је прави? Ви ми реците… (погледајте адресу сајта):

Fabricated Evidence 4 Fabricated Evidence 3

Мој адвокат је наставио и без сваке сумње доказао, да постоје многи који ми не желе добро и да постоје стотине појединаца који тврде да су Варг Викернес, као и неколико сајтова који тврде да су званични сајтови Варга Викернеса и који постављају садржај у моје име – у већини случајева садржај са који се не слажем.
Не могу да предузмем ништа против њих, због тога што сам на жалост законски променио своје име у Луј Кашет, тако да немам папире који потврђују да сам Варг Викернес. 
Ако се покаже да су докази, које су јуче користили против мене, довољни да ме осуде, што се наравно није десило ни у једном од претходних сличних случајева у Француској, тада то отвара врата једном веома различитом свету од онога у коме живимо, свету који се веома удаљио од правде: свету у коме свако може да се претвара да је неко други, да пише нешто у име тог другог, објави то и пусти да та особа плати за то – легално, друштвено и на друге начине.

***

Желео бих да се захвалим свом адвокату, Жилијену Фрејсинету, који је урадио одличан посао указивањем на чињенице, док су противници трошили своје време фокусирајући се на емоције, размишљања, теорије, маштање и лажне доказе.
Желим да се захвалим и неколико добрих људи који су ми помагали у Паризу, пре и после суђења и храбро трошили толико свог времена на борбу за Правду и Истину – у систему који изгледа губи све више и више и једног и другог. Нећу да именујем никог од вас овај пут, због тога што су неки од вас упали у невоље прошли пут када сте ми помагали. Знате ко сте и ја исто. Пуно вам хвала!
Даље, желим да се захвалим Жандармерији Париза, која ми је љубазно помагала да избегнем малтретирање новинара и фотографа, који су одбили да престану да ме сликају и који су нас пратили куда год смо ишли, чак и када сам разговарао са онима који нису били ту само да би производили лажи и клевете.
Коначно, али не и најмање, желим да се захвалим свима онима који су се појавили да ми пруже подршку, из било ког разлога.


http://thecallofthule.wordpress.com/

Нема коментара:

Постави коментар