четвртак, 20. јун 2013.

Пример Побуне у Пракси

Пример Побуне у Пракси

Варг Викернес



Изворни текст

Банкари желе да постанете дужнички роб; у данашње време, ако желите да купите кућу за вашу фамилију, вероватно ћете то и постати. За ово се побринула генерација наших родитеља увожењем милиона Афро-Азијата у Европу, због чега су цене некретнина скочиле у просеку 1000%. Када су били млади могли су да купе кућу од годишње, просечне плате. Данас вам треба бар десет пута толико да би сте купили стан. Помагањем под-људи из Азије и Африке, отерали су своју децу у дужничко ропство. Хвала им пуно на томе!

Ипак, постоје ствари које можете да урадите да бисте ово залечили. Пре свега морате купити своје сопствено имање. Оно мора бити лоцирано на селу, најподесније у сиромашном и неатрактивном делу државе. Што је више рурално, то је боља локација. Последица овога ће бити то да ће имање бити јефтино а подручје ће највероватније бити насељено белим људима, без емиграната, јер њих привлаче градови, као пацове што привлаче.

Фотографија нашег имања:



Уместо да користите услуге архитекте једноставно купите софтвер који ће вам омогућити прављење планова ваше куће. Затим одредите локацију, користећи траку за мерење, уже и дрвене штапове. Уместо да изнајмите машину за копање, купите ашов и изкопајте темељ за кућу сами, као што сам ја урадио (пре око недељу дана);






Затим седите у кола, прикачите приколицу (ако је имате) и потражите камење које ће те користити за темељ. На жалост, живим у области у којој скоро нема камења па сам морао скоро све да купујем (ипак сам их нашао неколико док сам се возио кроз оближњу шуму). На већини места у Европи лако можете наћи такво камење.

На овој слици можете да видите ограду коју градим, у позадини, и малу рупу коју сам ископао да бих у њој правио мешавину за градњу;



Мешавина за градњу у следећој фази, за малим згодним темељем за то, и малим зидом који су саградили моји синови. Ово камење је нађено у близини;



Сада, још увек не могу да приуштим себи да саградим кућу али сам купио нешто камења и довољно цемента и песка да би почео да правим мешавину за градњу. Камена/римска бетонска мешавина за градњу свакако није најчешћи избор, али сам схватио да ми треба нешто градитељског искуства, пошто сам потпуни лаик у овој области, па се прављење мешавине за градњу пре изградње куће чинило као одлична идеја. И да, научио сам да боја песка много значи. Немој те да купујете сиви песак за вашу римску мешавину ако вам је камење беж боје…

Ограда у позадини је завршена сада;



Иста мешавина у каснијој фази, иако незавршена. Обратите пажњу на направљена врата у позадини. Направио сам их за само једно вече. Можда нису превише добро направљена али врше посао;



Добро, верујем да сте схватили поенту; постоји много ствари које можете сами да урадите, бесплатно или скоро бесплатно, не требају вам професионалци скоро ни за шта! Можете чак и електричне радове да урадите сами, професионалац само треба да дође и провери да ли сте све добро урадили пре него што се пусти струја.

Ако и ви као и ја не можете да приуштите грађевински материјал за кућу, урадите колико год можете.У најгорем случају можете привремено да живите у шатору док не завршите кућу. Још увек сте слободни!

Запамтите да куће које су саградили наши преци из Средњег века још увек стоје, иако вероватно већини њих то су биле прве куће које су саградили. Они су импровизовали, учили док су градили и саградили куће које још увек стоје, широм Европе. Наравно, оне су најчешће помало „јединствене“ али и даље стоје – за разлику од модерних кућа, саграђених од стране професионалаца са очекиваним веком трајања 40 година или сл. Ако су наши преци могли да саграде те куће зашто ми не можемо. Они нису имали интернет. Ми имамо. Само изгуглајте ако не знате шта да урадите следеће. Наравно ако живите у „ЕУ“ („Европско Уништење“) побрините се да ставите неке илегалне, у старом стилу регистрационе таблице, на ваша кола. Не желите да се возите наоколо са ј*****м ЕУ заставом на вашим таблицама. Већина полицајаца ће се или слагати са вама или ће вас просто игнорисати. :-) 




Извор: 

1 коментар: