недеља, 22. јун 2014.

Захвалност

Захвалност
 



Варг Викернес
Изворни текст


Понекад проводимо доста времена овде, причајући о томе шта наши непријатељи раде, о њиховим клеветама и лукавштинама, о њиховом геноцидном циљу, али у свету у коме живимо постоје и оданост, доброта, снага, истрајност, храброст, вештина, интелигенција, част, лепота и таленат. Многи од нас често не успевају да виде све то, али бар ја могу да кажем да их често видим.

О чему говорим? Па, шанса да говорим баш о вама је прилично велика. Видите: када сам у невољи – а с времена на време јесам, захваљујући нашем Отпору – видим друге како устају да ми се нађу, подржавају ме, бране ме, дају све од себе да стану између мене и опасности са којом се суочавам, утркујући се да буду први који ће да ми помогну. На свим нивоима, најчешће онда када најмање очекујем, видим ову великодушност срца и ума и то ми сваког дана озари живот.
Моје друштвене способности нису најбоље и нисам веома добар у исказивању захвалности у свакодневном животу, а и имам мање времена за ово него што бих желео, али у сваком случају: само желим да вам кажем хвала, свима вама који знају да је овај пост о њима. Шта год да сте урадили или рекли за подршку: значило ми је, приметио сам и захвалан сам вам.


http://thecallofthule.wordpress.com/

Нема коментара:

Постави коментар