петак, 26. јул 2013.

Тероризам у Француској, VI део

Тероризам у Француској, VI део

Варг Викернес


Све се наизглед враћа у нормалу. После прошлонедељне забуне, када су неколико дана промовисали  ThuleanPerspective.com више него што бих ја могао за 100 година оптуживајући ме за свакакве ствари, медији ће да наставе да игноришу блог. Видећемо мање посетиоца на сајту него прошле недеље, али неки нови – који су постали свесни да постоји – ће ипак остати. Све у свему, велики број Европљана је постао свестан неправде и других мана њиховог система , исто тако и глупости појединих актера истих система. Мислим да са сигурношћу можемо да тврдимо да су непријатељи моје идеологије и религије отворили ватру на мене али су погођени рикошетом њиховог сопственог оружја. Остао сам неогребан. Заправо сада имам већи кредибилитет и већу групу читаоца. Са њиховим чином терора против моје фамилије, само су учврстили и можда чак и  доказали моје поенте.

„Несвесна срца никад не освајају лепе даме.“ (европска пословица)

 Презентована у медијима као француски нео-нацистички терориста

picture-7021-1

Наслов ове серије постова је „Тероризам у Француској“ и он се наравно не односи на њихове оптужбе изнете против моје жене и мене нити на медијску причу о тероризму. Све време се односио на њихов чин тероризма. На њихов тероризам. Зар нису напали моју фамилију са тероризмом, (зло-) употребљавајући полицију да би ме изложили правом насиљу: пуцано је на наша улазна врата, прозори су разбијени, викали су и уперавали пушке у нас, (наговештавајући „руке у вис или ћемо пуцати у вас из наших пушака“), оружано нарушавање приватности од стране маскираних људи, излагање медијским лешинарима, везивање лисицама испред деце, затварање без икаквих доказа, итд.; само због тога што сам износио своје, политички некоректно мишљење, на интернету. Зар све ово није тероризам када знамо да нису имали прави разлог да то ураде?

Оног ко постане овца појешће вук.“ (европска пословица)

Ипак, они нису само напали моју фамилију. Нису само нас покушали да застраше средствима насиља; хтели су да направе пример за вас остале. Хтели су све да нас застраше. Њихова порука је јасна: „Изражавајте ваша политички некоректна мишљења јавно и ви ћете патити.“ Сви националисти, негде тамо, требали би да се покрију и сакрију у страху. И да буду тихи. Они желе тоталну контролу, сваког ума и сваког тела на овој планети.

„Многи имају и превише али нико нема довољно.“ (европска пословица)

 Наравно, када сам постао свестан закона у Француској, по којима имаш право да изразиш политичко мишљење само ако је у складу са малобројном елитом која је на власти, исто важи и за довођење у питање важеће историје, склонио сам доста мојих постова, да бих их преправио и направио легалним. После сам ипак одлучио да уместо тога напишем нове постове. Како год, све ово значи да ћу морати да се реформулишем и изражавам се на другачији начин.

 „Најслепљи је онај који не жели да види.“ (европска пословица)

Ово ни на који начин не одузима моју вољу или способност да разоткривам непријатеље Европе, изражавам своје мишљење или просветљујем друге Европљане, и остале исто, не само у погледу наше разнобојне европске културе већ и у погледу ужасне реалности пост–паганске Европе.

„Историја је скуп лажи око којих су се људи сложили.“ (Наполеон Бонапарта)

Европски националисти су крвљу и духом везани за наше свето Европско тло, као што је ум човеков повезан са његовим телом. Чак и они који не живе у Европи снажно осећају ову конекцију. Ово веза је нераскидива. Можете је потиснути, али она ће увек бити ту, као жар испод пепела, који чека да постане беснећа ватра поново. Потрошите много на потискивање наше европске природе, са  свим ометањима, димним завесама и лажима, али све што треба да је пробудимо поново је да ставимо пар гранчица и нешто сувог дрвета на жар и он ће се претворити у моћну ломачу, горућу, топлу која осветљава и просветљава наш свет.

„Сродна деца се најбоље играју међусобно.“ (европска пословица)

Ми немамо потребе да користимо насиље да би остварили своје циљеве и свакако не саветујем никога да то проба, што више ви прибегавате насиљу и терору – интернационалисти и ционисти – лакше је за нас да реанимирамо европски колективни дух. Ми, такозвани расисти и „анти-семити“ представљамо не мржњу и презир за друге, већ љубав према различитостима и поштовање за друге. За разлику од вас ми не покушавамо да претворимо ову планету у „глобално село“, уништавајући све различитости кроз колонијализам, комерцијални империјализам и претварање човечанства у универзалну, испрану сиву масу (потрошачких дужничких робова). Уместо тога ми поштујемо свако племе и народ и боримо се за њихово право да имају своју културу, језик, религију, традицију и домовину и да гаје све наведено без наметања и гоњења од стране других. Афрички староседеоци, амерички староседеоци, азијски староседеоци и аустралијски староседеоци, да, али исто тако и европски староседеоци.

„Најглувљи је онај који не жели да чује“ (европска пословица)


 „Ми нисмо наследили Европу од наших предака; ми смо је позајмили од наше деце.“ (европска пословица)

NB! Запамтите да ја немам Фејсбук профиле, дакле свако ко се претвара да је ја је преварант. Запамтите исто да је сваки Бурзум вебсајт осим burzum.org лажан, направљен од стране фанова или појединаца који ми не желе добро.

Превео са енглеског Александар Маслар


Нема коментара:

Постави коментар