недеља, 23. јун 2013.

Расизам – Варг Викернес

Расизам – Варг Викернес

Ми мислимо да смо бољи од других, али јесмо ли? Дозволите ми да вам дам један од многих разлога због чега европљани морају да мисле да су бољи од других раса, мислим у расном смислу; Један од разлога је наша светла кожа. „Па шта са њом“, можете рећи, али то је тако битан фактор, и не само у естетском смислу, већ нас то заиста чини бољим од свих других раса. 

Видите, вероватно свака индивидуа на овој планети боловала је од неке болести, а најслабији међу нама су болесни све време,  или пате од неке хроничне болести. Када особа са тамном кожом болује од неке болести, ви нећете моћи да приметите разлику; он и даље има тамну кожу, али када особа са светлом кожом болује од нечега, његова кожа то открива свакоме да је он заиста болестан. Шта то значи у практичном смислу, након миленијума, учинило је то да европљани са слабим имунитетом нису изгледали веома добро (тј. здраво), и то природно значи да они, за разлику од других, нису имали тако често прилике за размножавање. Није било толико „природне селекције“ код других раса са тамнијом кожом; са једноставним погледом на њих, нико није могао рећи да ли је та особа са тамном кожом имала слаб имуни систем или не. Тиме нас је наша бела боја коже оставила европљане са, генерално говорећи, бољим имуним системом, упоређујући га са свима другима.


Да ли би сте се удали или имали децу са овом особом?



Раса је важна, разлога има пуно, и са овим примером ја сам вам, драги моји европљани, дао један конкретан и разуман разлог да изаберете здравог европљана за свог супружника.


Пс
Запамтите да ја немам  Facebook налог, и да иза свих налога који се представљају као ја, управљају преваранти. Ја вас саветујем да их све бојкотујете.




Нема коментара:

Постави коментар