субота, 15. фебруар 2014.

Ревизија или Стварна Визија?

Ревизија или Стварна Визија?


Варг Викернес

Изворни текст

Свет Таме, део VI.



http://www.youtube.com/watch?v=xGrBNlOXozc


Транскрипт:
Свет Таме, део VI, “Ревизије или Стварна Визија?”
Кажу да историју пишу победници. После убиства Еуронимуса, био сам затворен дуго времена, сва моја пошта је цензурисана, на неколико година и потпуна конверзација заустављена. У међувремену, медији и Еуронимусови такозвани пријатељи, годинама су ширили своје незнање и отров.
Кажем Еуронимусови “такозвани пријатељи”, због тога што су сви његови прави пријатељи били на мојој страни и подржали моју верзију приче, бар колико су могли. Само су они који нису стварно познавали Еуронимуса, а који су после његове смрти тврдили да су га толико добро познавали, причали срања о мени и покушавали да ме дискредитују. Многи од њих су били појединци према којима је Еуронимус изражавао крајњи презир, док је још био жив. Они нису били његови пријатељи, у то вас уверавам. Они су мислили да су његови пријтељи, због тога што је Еуронимус то желео због радње, да би куповали његову робу. Тако да је причао са њима, засмејавао их, чак се и правио да му се допадају – а када би отишли причао би срања о њима, иза њихових леђа, о томе колико би желео да може да каже таквим позерима да иду у пакао – намерна игра речи. Чак је хтео таквим појединцима да забрани улаз у своју радњу, али из комерцијалних разлога није могао. Тако да су мислили да су његови пријатељи и када сам убио Еуронимуса, почели су да причају лоше о мени. Медији су им дали сву пажњу коју су желели, блатили су моје име годинама, док сам био затворен и нисам могао да се одбраним. Исто тако, медији су се побринули да се не чује глас Еуронимусових правих пријатеља, који су ме бранили.
Делимично шалећи се, много пута сам говорио да можеш да кажеш да ли неко стварно познаје Еуронимуса или не, по ставу те особе према њему. Што је став био негативнији, особа га је боље познавала. Они који су били позитивни према њему, уопште га нису познавали. То су у најбољем случају биле муштерије које су посетили једном радњу или су га звали једном или двапут да наруче неколико албума, или нешто слично. У већини случајева, уопште га нису познавали.
Зашто говорим ово сада? Због тога што мислим да је важно да ово знате када прочитате или чујете нашто о сцени, ако желите да знате истину. Они што нам говоре није засновано на истини, већ углавном на информацијама незналица, које су новине и уредници тих новина филтрирали, пре него што су дошле до вас и до историјских књига. Истини није дозвољен улаз у историју.
Тако кад говорим о овој теми, поново и поново доживљавам да ме исправљају људи који мисле да знају боље него ја. Јер они знају званичну причу, а званична прича се не слаже са мојом.
Наравно да се не слаже. “Историја је лаж око које смо се сви сложили.”, да цитирам Наполеона Бонапарту. Историју пишу победници, а ја нисам победник. И ја сам изгубио августа 1993. Не свој живот, ни понос, већ моје име и причу. Сада су у поседу забављачке индустрије, која је трула до сржи, машинерије лажи садашњег система и хорде папагаја и мајмуна, које једино уче кроз понављање. Оно што радим овде, овим видео снимцима, је то да покушавам да повратим оно што је моје, да исправим причу, да кажем истину, оно што сам видео, мислио и искусио, из прве руке. Знам боље од ваших историјских књига. Наравно не о свему, али знам у вези са овом специфичном темом.
Да ли су они који су вам испричали моју причу били тамо када се све ово догодило – будни, свесни, трезни и довољно паметни да схвате шта се заиста догађало? Мислим да не. Али ја јесам.

Превео са енглеског Александар Маслар


http://thecallofthule.wordpress.com/2014/02/08/%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%98%D0%B0/

Нема коментара:

Постави коментар