недеља, 29. децембар 2013.

Зашто?

Зашто?

05/03/2013

Варг Викернес

Због чега се борим за Одализам? Шта је моја мотивација? Због чега жртвујем толико удобности, престижа и угледа? Због чега ризикујем толико тога? Због ове борбе, људи ме мрзе и прете ми, она озбиљно штети мојој музичкој каријери, претвара ме у personu non grata, свуда и у сваком смислу. Због чега се онда трудим? Зар ми лично не би било боље да имам подршку музичке индустрије, Бурзум турнеје, концерте, да ме већи проценат људи воли и да имам више новца за трошење? Можда би и било. Добро; било би.

Извините, али не; не би ми било боље, због тога што ја не могу тако. Ја сам обдарен – или ако хоћете проклет – нечим за шта је већина модерних људи чула само из приче, за шта су чули да је било уобичајено у прошлости, а заправо застарело у данашњем свету. Да, ја имам савест. Она ме тера да се надам, бринем, да водим рачуна о мојој породици, роду, нацији, раси, у последње време чак и о целокупном човечанству. Тера ме да поставим благостање других, испред сопственог. Тера ме да се жртвујем, као у примерима о којима сам говорио у претходном делу поста. Тера ме да се борим за оно што сматрам јединим одговором на данашња питања, јединим решењем за данашње проблеме: Одализам

Постоје многи који су као ја, који ме разумеју веома добро, а после читања овог поста и остали ће знати шта мотивише мене и друге који су као ја. Оно што ја најмање разумем је зашто неко активно ради на уништавању сопствене породице, сопственог рода, нације, расе, врсте и коначно човечанства? Шта мотивише нпр. поједине Норвежане, да дају све од себе како би уништили све што је норвешко, да га замене нечим што називају “мултикултурализам”? Да ли су ментално заостали? Да ли имају савест? Да ли имају појма о било чему? Чак и ако раде све то само због тога што су им мозгови испрани, шта их мотивише? Шта мотивише особу испраног мозга? Зашто то раде? Зашто би било ко, ко није мешанац желео да уништи све културе и расе ове планете?  

Интернационализам:


image.png

Онима који мисле да сам ја и појединци који су као ја, заправо они којима су мозгови испрани, желео бих да поставим пар једноставних питања. Шта мислите, ко нам је испрао мозгове нечим што нико не сме наглас да каже? И шта је вероватније, да је испраног мозга она група која плива против струје – као што ја радим – или они који пливају низ струју? Шта је вероватније, да је испраног мозга она особа која прича против онога што су је учили 40 година, или они који, као папагаји, понављају оно што су их учили? Затварам случај. Жао ми је, али нема сумње да сте ви они који су испраних мозгова, а ја нисам. Националисти су националисти, због тога што је то у њиховој крви. Интернационалисти су интернационалисти, због тога што им је неко испрао мозак и натерао их да одбаце сопствену природу.

Шта то мотивеше интернационалисту? Зашто толико жели да уништи све кулутре и расе на овој планети? Стварно бих желео да знам. Знам ко га је ослепео и оглувео, али не разумем његову личну мотивацију. Молим вас, просветлите ме у овом смислу, ако можете. У међувремену, наствићу да се надам, бринем, да водим рачуна о мојој породици, роду, нацији, раси и човечанству. Због тога што имам савест! HailaR WôðanaR!  

Национализам:




image.png

Превео са енглеског Александар Маслар

http://thecallofthule.wordpress.com/

Нема коментара:

Постави коментар