четвртак, 11. септембар 2014.

У Сенкама

У Сенкама


Варг Викернес
Изворни текст
Пре одређеног времена написао сам пост на овом блогу ради подршке новоформираном “White Shade Society” (WSS), форуму Кевина С., због тога што ми је речено да би WSS требало да буде форум изграђен око друштва Тулеанске Перспективе.
Претходног дана сам свратио на форум, јер сам примио толико много жалби од пријатеља европских Одалиста и видео следеће на првој страни WSS-а: “Добро дошли у WSS, про-животну/про-десничарску-до-смрти заједницу, хришћанску/паганску/атеистичку заједницу и заједницу осталих религија, заједницу здравља и људских права.” (“Welcome to White Shade Society, a pro-life/pro-right-to-die Christian/Pagan/Atheist et al, health and human rights community”.) Значи да WSS није изграђена око ТП заједнице, већ је то сајт за скоро сваког (осим оних који игром случаја у Јужној Америци [сви они су бановани са WSS-а, због тога што живе у Јужној Америци]), а WSS чак промовише хришћанство! То је најудаљеније могуће од Тулеанске Перспективе.
Желео сам да подржим форум за оне који деле бар већину мишљења израшених кроз Тулеанску Перспективу, али уместо тога, Кевин је форум претворио (или дозволио да се претвори) – после мога пружања подршке – у форум на коме су и хришћани добродошли и изгледа (ако је веровати многим мејловима које сам добио) у форум на ком су хришћани и хришћанство под посебном заштитом и на ком су им дата посебна права да нападају нашу сопствену европску културу (паганизам).
Па као што сам написао пост подршке WSS, сада пишем пост којимповлачим своју подршку. Затражио сам од Кевина да уклони мој профил са WSS, што је он љубазно и урадио и охрабрујем све остале да ураде исто. WSS је пригрљавањем хришћана и хришћанства, анти-одалистички форум и мислим да Кевин не схвата шта је у ствари Одализам. Он и сви остали који су у недоумици, требало би да прочитају следеће постове:
Могу да додам да сам покушао да уразумим Кевина, али изгледа да он не схвата у чему је проблем и чак одбија да одговори на једноставна питања.
Хришћанство представља религију која је почела као секта у Јудеји, која је одговорна за скоро тотално уништење Европе.  Хришћани сунепријатељи Еворпе и свега што је европско и то морате да схватите и да трпите последице тога. Погледајте пост: О БРАНИОЦИМА и пост са истом тематиком: МРАЧНО ДОБА.
Хвала вам на пажњи,
HailaR WôðanaR!

http://thecallofthule.wordpress.com/2014/09/11/%D1%83-%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B0/

Нема коментара:

Постави коментар