уторак, 21. јануар 2014.

Свет Таме

 Свет Таме




Варг Викернес

Изворни текст

Проблем са такозваним блек металом је то што је окружен гомилом лажи, многе од њих чак и немају никаквог смисла. Тако да је тешко да се схвати шта је блек метал био, шта је требало да буде и зашто се претворио у то што јесте. Већина ветерана блек метал сцене је или мртва, игнорантна, непрестано пијана и/или ретардирана, тако да је добијање било какве резумне ингормације од њих, веома тешко.

Блек метал персонификован? Или можда не…

images (4)

Био сам тамо и знам шта се дешавало и зашто се дешавало. Већина од оних који се баве овом темом то схватају, као и то да нисам ни ретардиран нити непрестано пијан, нити мртав (још увек…), тако да ретко прође недеља без да ми, увек исти новинари, студенти, филмаџије или писци, пошаљу мејл и траже ми да учествујем у овом или оном пројекту, везаном за блек метал. Као што можете да схватите, судећи по томе колико ретко причам о овој теми, одбијам њихове понуде. Мука ми је од ове теме и волео бих да нестане. Заувек.

У исто време, ваљда бих требао да причам више о овоме, да бих бацио мало светла на све што се дешавало и одагнао таму која окружује ову тему. Пре него да причам са неком особом која нема појма и која жели само то да се њено име појави на некој књизи или ДВД омоту, која током прављења изврне све још више и изроди гомилу лажи и погрешних интерпретација, говорићу сам о овој теми – и то ћу да урадим на YouTube.

Моје сниматељске вештине су ограничене, као и моје ораторске способности, тако да се потрудите да издржите са мном. Можемо само да претпоставимо (или бар да се надамо), да ћу их, како време одмиче, усавршавати.

Придружите ми се и ступите у Свет Таме, несмотрености и црног хумора. Уживајте…

 http://www.youtube.com/watch?v=q_2l5nkhLj0


Превео са енглеског Александар Маслар




http://thecallofthule.wordpress.com/2014/01/20/%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82-%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5/


Нема коментара:

Постави коментар