субота, 31. август 2013.

О пуцању у сопствено стопало

О пуцању у сопствено стопало


Варг Викернес


Последњи месец је био турбулентан, како за мене тако и за моју трудну жену. Неколико дана после поста у коме говорим како се надам да ћу бити оптужен за расизам, три љубазна француска полицајца су се појавила на мојим вратима са писмом за мене. Нису били из Жандармерије нити из Француске унутрашње службе безбедности већ из Граничне полиције, специјалне гране Националне полиције. Да, можете да се запитате шта погранична полиција ради у Лимузину, у централној Француској, далеко од границе, али неки од вас вероватно већ схватају; „они“ желе да ме избаце из Француске – због „ширења расизма“, због тога што сам „део најекстремнијег десничарског покрета“ и због тога што „охрабрујем људе да користе насиље“ (?!). Према писму ја представљам „потенцијалну претњу националној безбедности Француске“.

Наравно, до овога је дошло због тога што неће да ме туже за ширење расизма; када би то урадили био бих у ситуацији да изразим своје мишљење и чињенице о овом предмету у јавности, а „неки људи“ стварно не желе да се то догоди. Исто тако, до овога је дошло због тога што је моја жена већ предузела правне мере за поновно добијање њеног права за поседовање оружја, а планира да предузме и друге правне акције и све би то било јако тешко ако нисмо у Француској… или ако нам није преостало више новца да ово урадимо, после трошења свега што имамо на правну помоћ да ме не би избацили.

***

Мислим да је ово одлично. Ако сам расиста, „десничарски екстремиста“ и ако охрабрујем друге да легалним средствима (да, знам: охрабривао сам људе да користе само легална средства…) одолевају европском геноциду, а ово квалификује страног држављанина за избацивање из Француске, размислите онда о свим другима који сада могу да буду избачени из Француске! Ово мора да је промена у имиграционој политици Француске! Заинтригиран сам: да ли ћемо коначно да видимо како избацују милоне муслимана који мисле да је њихова религијска дужност или да нас преобрате у своју веру или да нас побију ако ово прво не успе? Ко су они  који охрабрују на насиље и често га користе у својој борби? Да ли ћемо видети да избацују стотине хиљада Јевреја, који не само да мисле да сви остали постоје на Земљи само због тога да им служе као људска стока, већ и отворено изражавају свој расизам на све могуће начине? Према изворима са којима сам имао прилику да разговарам, имају чак и сопствене насилне терористичке групе овде у Француској, спонзорисане од стране г. Валсовог одељења, које су забрањене, поред осталих места, и у Израелу (али наравно нису у Социјалистичкој Француској…)!

Сада, неки од ових екстремиста већ имају француско држављанство, па претпостављам да ће Француска да избаци само оне који немају или имају двојно држављанство, али ипак: ово је веома интересантан потез г. Валсовог одељења…

***

Али… заправо, како ја видим све ово, у могућности сам да се јавно одбраним од оптужби за расизам и изразим своје мишљење и чињенице о овој теми у Брив-ла-Гаљарду, 10-тог септембра 2013., у 09:30, када ће се одржати дискусија о овом случају, отворена за јавност (Salle de la bibliotheque, Tribunal de grande instance de Brive, Boulevard du Marechal Lyautey, 19312 BRIVE LA GAILLARDE). Merci beaucoup, г. Валс! Ценим то.

Живот је онакав каквим га начинимо. Постајем све више и више задовољан својим животом. Мора да радим нешто како треба… Слава Сварогу!


Превео са енглеског Александар Маслар


Нема коментара:

Постави коментар